Продажбата е моторната сила на секоја компанија – процес кој директно ја определува успешноста, стабилността и растот. Поради тоа, развивањето силни продажни компетенции не е опција, туку потреба. Оваа програма им помага на менаџерите, претприемачите и сите кои работат во или со продажба да ги совладаат клучните техники, да преговараат поефективно и да изградат автентичен стил кој создава доверба и влијание.
Во рамки на тренингот се обработуваат сите круцијални елементи на продажниот процес — од подготовка и истражување, до презентација, справување со приговори и успешно затворање на продажбата. Програмата ги опфаќа и моделите на однесување што ја зголемуваат личната харизма и влијание, вештини кои можат да се научат и применат во секоја продажна ситуација.
Подготовка за продажни состаноци и истражување на потенцијални клиенти
Продажниот процес: профилирање, стратегии и предефинирани исходи
Комуникациски и презентациски вештини специфични за продажба
Техники на продажба, справување со приговори и затворање (closing)
Истражување и идентификација на можни клиенти (lead sourcing)
Времетраење
2–3 дена фокусиран и практичен тренинг
Програмата развива компетенции кои создаваат автентично влијание, поголема самодоверба и значајно подобри продажни резултати - во сите сфери каде комуникацијата, убедувањето и професионалното претставување се клучни.